Monday, June 7, 2010

Aku Seorang Pengimpal

 aku se0rang pengimpal.... hahaha... hari2 aku duk maen ngan kimpalan je... selama sebulan ni jela keje aku... dari pagi sampai petang... xde keje lain... baju berlubang... rambut terbakar... st0king tembus.... haahah... mcm2 lg la efek kimpalan ni... tp xpe... serunuk... ley maen2 api.. kn org tua2 sllu ckp api ni kecik2 kwn... bila bsr tu lwn... sbb tu aku suke sbb api yg kne ni kecik... jd kwn la... gambr sebelah ni aku tgh wt buaian guna kimpalan TIG... pnt gak duk buat bnda ni wei.... nk potong besi.... nk kimpal... nk grind... nk cat... tp yg paling best nk duduk... hahahaha.... 1 lg yg best ialah dpt mkn free.... bgus bt0l la lec2 aku... sllu blnja mkn....

Gambar kt bawah ni adalah hasil pr0jek kimpalan aku...
sape nk beli...??

4 comments:

Ummi Aini said...

jie terbaik dlm welding..:-)

Jiemache said...

nk buaian lagi x...?

anaszaid said...

blh naik ko ...sure tok rutuh ni

Jiemache said...

kuat nih... try naik d0h....