Monday, April 20, 2009

Buat duit di Internet

Kita pasti beranggapan seperti di bawah ini apabila memikirkan untuk memulakan berniaga internet.
-------------------------------------------------------------------------------------
* "Mereka tu memang ada ijazah dalam dunia IT, bolehlah diorang berniaga di internet...."

*"Diorang tu memang full time buat bisness, aku ni kerja makan gaji..Takkan nak berhenti kerja pula..takut yang dikejar tak dapat yang dikendong berciciran"

*"Nak mulakan bisness kena ada modal besar..Aku punya gaji cukup-cukup makan jer.."

* "Kalau aku mulakan bisness di internet ni boleh laku ker..aku takde pengalaman.."

* "Mesti aku tak cukup masa dengan keluarga jika aku bisness internet ni..yela, menghadap PC jer setiap masa.."

*"Aku ni kurang bakat dalam dunia bisness ni, so macamana pula aku nak buat duit tambahan darinya...

* Dan bermacam-macam anggapan yang wujud di fikiran anda apabila anda memikirkannya..

-------------------------------------------------------------------------------------
Sebagai langkah awal dan juga langkah mudah dalam memulakanbisnes internet, apa yang penting adalah dengan memiliki blog.

Ya, dengan memiliki blog.

Jika berminat untuk mengetahui mengenai blog yang memberi wang tambahan kepada kita, sila layari web ini
http://www.rahsiablog.com

Baca dulu, mungkin kita akan terbuka hati dengan apa yang saya sampaikan nanti.

0 comments: